Rapor / Araştırmalar
Blog
Rapor / Araştırmalar
Mazars dünyasından çeşitli raporlarla işinize değer katmaya devam ediyoruz. Farklı Mazars ülkeleri tarafından geniş bir spektrumda hazırlanan raporlarımızı bu bölümde bulabilirsiniz.
2022 Entegre Raporumuz Yayınlandı!
2021 Entegre Raporumuz Yayınlandı!

Küresel salgının artçıl ekonomik ve sosyal sorunlarıyla baş etmeye çalışırken bölgemizde ağır bir şekilde hissedilen uluslararası güvenlik sorunları tüm paydaşlarımızı etkiliyor. Salgınla zarar gören uluslararası tedarik zinciri ve üretim dengelerinin üstüne Karadeniz’in kuzeyinde yaşanan trajedi de eklenince Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’nın bir bütün olarak hızla benimsenmesinin önemi bir kez daha karşımıza çıkıyor. Bu raporumuzda entegre bakış açısını kurum kültürü haline getirip küresel bir dönüşüm için kendi etki alanımızda yapmaya çalıştıklarımızı paydaşlarımızın dikkatine sunuyoruz.
Harekete geçme zamanı: Mazars C-level barometresi 2021

C-level barometremiz 2021 yılı sonunda kurumların pandemiden özgüven ve direnç hissiyle çıktıklarını gösteryior. Kendilerini bekleyen trendlere karşılık verme konusunda özgüvenli hisseden kurumlar dönüşümü öngörüyor ve yatırım planları yapıyorlar. Peki, kurumlar stratejilerini hayata geçirmeyi başarabilecek durumdalar mı?
A practical guide for boards and leadership teams on sustainability

With societal expectations increasingly permeating corporate governance, companies need to evolve their business models to embrace lasting value creation that benefits not only the shareholders, but also internal and external stakeholders as well as wider society.
Batı Avrupa'da M&A: Vergi riskleri ve yapılandırma fırsatları raporu

Batı Avrupa'nın Avrupa'daki konumu ve AB'deki entegrasyonu sebebiyle vergiyle ilgili belirsizlikleri daha azdır ancak Batı Avrupa'da vergiyle ilgili işler yapmak farklılık gösteren mevzuatlar sebebiyle kolay olmayabilir.
Sorumlu bankacılık pratikleri: benchmark araştırması 2021
Çinli tüketiciler 2021 raporu
The race to data maturity: is your business as far ahead as you think?

While most businesses understand the importance of data, few are truly able to transform it into a competitive advantage. So, what sets the successfully data-driven apart from the rest? The critical ingredient is data maturity. The higher an organisation’s level of data maturity, the better able they will be to leverage their data to create value and unlock a competitive advantage.
COP26
Mazars 2021 Data Study Preview

Mazars & Data Galaxy have joined forces to launch a new study that explores how data mature businesses really are.