Şirket Dışından Şikayetler Prosedürü

Her şeyi yürütebilmek için elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz. Eğer yine de memnun değilseniz, aşağıdaki formu doldurarak yorumlarınızı bizimle paylaşabilirsiniz. Birlikte bir çözüm bulmak için sizinle bağlantıya geçeceğiz.

Kayıt Tutma

Bütün şikayetlerin merkezi bir kaydı, National Executive (Ulusal Yürütme Organına) ve şirketin Bağımsız Yönetimde Görev Almayan Üyelerine rapor edebilecek olan Mazars Group Compliance Officer (Uyum Yetkilisi) tarafından tutulacaktır.

Bunlarla ilgili verilen herhangi bir kişisel bilgi, sadece yapılan uyarılarla uğraşmak için kesinlikle gereken süre boyunca tutulacaktır.

Mazars, bu Gizlilik Politikası ve tüm geçerli yönetmeliklere uygun olarak Şirket Dışından Şikayetler Prosedürü kapsamında toplanan bilgileri korumak için bütün uygun güvenlik önlemlerini uygular.

Değişiklik ve erişim hakkı

Yürürlükteki veri koruma yönetmelikleri uyarınca, sizi ilgilendiren verilere erişme, itiraz etme ve düzeltme ve eğer yanlış, eksik ya da eski ise düzeltilmesini veya silinmesini isteme hakkına sahipsiniz. Bu hakkınızı kullanmak için lütfen aşağıdaki Şirket Dışından İletişim Formunu kullanın.

Şirket dışından şikayetler formu