Şikayet formu

Değerlerimiz, organizasyon için uzun vadeli sürdürülebilir bir başarı inşa edeceğine inandıklarımız için bir platform hazırlar. Değerlerimizi yükseltecek, müşterilerimiz için mümkün olan en iyi hizmeti ve ekibimiz için mümkün olan en iyi ortamı sağlayacak bir şekilde çalışmak istiyoruz.

Mazars, aşağıdakilerle sorumlu, açık ve profesyonel bir şekilde uğraşmayı taahhüt eder:

  • Ortakların veya ekip üyelerinin, Mazars şirketleri bünyesinde olası görevi kötüye kullanma ile ilgili sahip olabileceği şirket içinde öne sürülen endişeler,
  • Mazars dışındaki kişilerin (müşteriler ve diğer paydaşlar) Mazars tarafından sağlanan hizmetlerle ilgili öne sürdüğü endişeler.

Mazars’ın şikayet prosedürleri kimler için geçerlidir?

Tüm Mazars üyesi şirketler, Ortaklar ve süresiz ve belirli süreli iş sözleşmesi olanlar dahil olmak üzere personel tarafından yapılan bütün uyarılar aşağıdaki Employee Whistleblowing Procedure (Çalışan için Muhbirlik Prosedürü) yoluyla dikkate alınır.

Mazars dışındaki kişiler tarafından yapılan uyarılar aşağıdaki External Complaints Procedure (Şirket Dışından Şikayetler Prosedürü) yoluyla dikkate alınır

Mazars üyesi olmayanlarla ilgili şirket dışından yapılan uyarılar dikkate alınmaz.

Şirket Dışından Şikayetler Prosedürü

Her şeyi yürütebilmek için elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz. Eğer yine de memnun değilseniz, aşağıdaki formu doldurarak yorumlarınızı bizimle paylaşabilirsiniz. Birlikte bir çözüm bulmak için sizinle bağlantıya geçeceğiz.

Çalışan için Muhbirlik Prosedürü

Bu muhbirlik politikası (“Politika”), bunu yapanlar için haksızlığa uğrama, taciz ya da disiplin soruşturmalarından koruma sunarken her bir şirket bünyesindeki ekip üyelerine gerçek endişelerini öne sürmek için bir mekanizma sağlar.

Share