Şikayet formu
Mazars, aşağıdakilerle sorumlu, açık ve profesyonel bir şekilde uğraşmayı taahhüt eder:
- Ortakların veya ekip üyelerinin, Mazars şirketleri bünyesinde olası görevi kötüye kullanma ile ilgili sahip olabileceği şirket içinde öne sürülen endişeler,
- Mazars dışındaki kişilerin (müşteriler ve diğer paydaşlar) Mazars tarafından sağlanan hizmetlerle ilgili öne sürdüğü endişeler.
Mazars’ın şikayet prosedürleri kimler için geçerlidir?
Tüm Mazars üyesi şirketler, Ortaklar ve süresiz ve belirli süreli iş sözleşmesi olanlar dahil olmak üzere personel tarafından yapılan bütün uyarılar aşağıdaki Employee Whistleblowing Procedure (Çalışan için Muhbirlik Prosedürü) yoluyla dikkate alınır.
Mazars dışındaki kişiler tarafından yapılan uyarılar aşağıdaki External Complaints Procedure (Şirket Dışından Şikayetler Prosedürü) yoluyla dikkate alınır
Mazars üyesi olmayanlarla ilgili şirket dışından yapılan uyarılar dikkate alınmaz.